تدریس وب
جستجو در سایت
گروه مقاله : مقالات و انتشارات
تاريخ انتشار : 1395/10/01 - 15:10
كد :75

آموزش فتوشاپ-ایجاد پوست نرم-با روتوش حرفه ای

این سومین آموزش مربوط به ایجاد پوست شفاف و صاف است . روش های قبلی سریعتر و ساده تر بودند ولی همیشه ممکنه که به مشکلی مثل مشکلی که ما اینجا حل می کنیم بر بخورید.با ما همراه باشید.

آموزش فتوشاپ ، ایجاد جلوه ی پوست نرم و صاف

در این آموزش نحوه ایجاد یک پوست شفاف و صاف رو بدون اینکه جزئیات مهم صورت رو از دست بدیم یاد می گیریم در همین سری آموزش فتوشاپ ما دو راهکار ساده برای ایجاد پوست نرم یاد دادیم . اینبار در این آموزش روش کاملا حرفه ای این کار رو آموزش میدیم.
کاری کا ما باید در هنگام ایجاد پوست نرم یادمون باشه اینکه ما همیشه باید جزئیات چشم و لب و و بینی رو حفظ کنیم روش کار ما خیلی شبیه آموزش روشن کردن تصویره برای همین خیلی مهمه بجای اینکه گام ها رو حفظ کنید سعی کنید روش کار و دلیل استفاده از اون روش رو به خاطر بسپارید . معمولا از یک روش کار برای ایجاد چندین جلوه مختلف استفاده می شود.
در این تمرین من میخوام از تصویری استفاده کنم که علاوه بر صاف کردن پوست لازمه که جوش های صورتش هم حذف بشه . خوب ما در آموزش های قبل یاد گرفتیم که با ابزار Spot Healing Brush. در فتوشاپ میشه براحتی جوش های صورت رو حذف کرد. و بعد از اینکه با این ابزار جوش های صورت رو حذف کردیم به سراغ صاف کردن پوست خواهیم رفت و این کار رو گام به گام باهم انجام میدیم . اگه حوصله گام های طولانی این آموزش رو ندارید به سراغ صفحه آموزش فتوشاپ سایت ما برید و آموزش صاف کردن پوست مقدماتی رو بخونید.
بغیر از اون یه روش سه سوت هم آموزش می دم که با 3 گام بجای صد گام اینجا یه پوست صاف و عالی به شما بده. البته تو فتوشاپ .
اگر فتوشاپ شما نسخه CS4 یا قدیمی تره باید برید سراغ همون آموزش مقدماتی صاف کردن پوست چون متاسفانه ابزار های که اینجا استفاده شده مال نسخه های فتوشاپ CS5 به بعده.
برای ادامه تمرین از هر تصویری میشه استفاده کرد من عکس خودم رو از سایت فتوشاپ دانلود نمونه کارها گرفتم این عکس برای صاف کردن پوست تو فتوشاپ عالیه . البته پوستش داغون تر از پوست خودم نیست یادم باشه عکسم رو برا فتوشاپ بفرستم. از اونجا که من فقط می خوام پوست صورت رو صاف کنم برای راحت تر شدن کار فقط قسمتی از عکس رو نگه می دارم که صورت به طور کامل توش باشه و بقیه عکس رو قیچی می کنم.
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

صورت تصویر بشدت نیاز به اصلاح و روتوش داره:
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

بعد از اینکه پوست صورت رو اصلاح کردیم تصویر به این شکل در میاد:
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

قبل از شروع بذارید یاداوری کنم که همه آموزش های تدریس وب رو می تونید به صورت یک پکیج کامل داشته باشید. کافیه برای ما پیام بفرستید و درخواست بدید.

کپی کردن از لایه ی پس زمینه

گام 1:

این گام رو تو همه تمرینات انجام میدیم برای همین خیلی سریع توضیح میدم که وقتی عکس رو تو فتوشاپ باز می کنیم (به آموزش باز کردن تصویر در فتوشاپ برید) تو پنل لایه ها یک لایه بیشتر نیست که لایه پس زمینه یا بکگراند بهش می گن :
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

حالا هم برای ایجاد کپی از این لایه روی لایه کلیک کنید و به سادگی کلید های Ctrl+J رو بزنید برای اونایی که تازه با آموزش های ما تمرین فتوشاپ رو شروع کردن باس بگم این کلید میانبر یک لایه بر اساس کپی ایجاد می کنه پس اگه یه موقع خواستی تو یه لایه چیزی انتخاب کنی بعد به بری به یه لایه ی جدید این کلید همه کار ها رو برات راحت تر می کنه. برای اینکه اینکار برای کهنه سرباز های سایت ما تکراری نشه کلید Altرو نگه دارید روی لایه بکگراند کلیک کنید بعد اون رو روی ایکن ایجاد یک لایه جدید بندازید اینجوری هم یه لایه جدید دارید هم امکان دادن تنظیمات به این لایه جدید رو .
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

نام این لایه رو Spot Healing Brush گذاشتم.
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

اگه دوباره به پنل لایه ها نگاه کنید می بینید که لایه ی Spot Healing بالای لایه بکگراند قرار داره . این لایه رو انتخاب کنید از اینجا به بعد آموزش با این لایه کار داریم. و عکس اصلیمون سالم میمونه . هرچند که باور داریم کار ما تو فتوشاپ خیلی خفنه ولی ممکنه که عکس اصلی لازم شه. کسی چه میدونه شاید صاحب عکس فک کرد با جوش خوشگلتره!

 

ابزار Spot Healing Brush رو انتخاب کنید

گام 2:


ابزار Spot Healing Brush رو از جعبه ابزار بردارید.
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ


اگه دوست داشتید می تونید یه عالمه آموزش رایگان رو تو صفحه آموزش فتوشاپ سایت ما ببینید.


گزینه Content-Aware رو فعال کنید

گام 3:

حالا که ابزار Spot Healing Brush رو برداشتید مطمئن شید که تو نوار ابزارش تیک گزینه Content-Aware رو بزنید. تعجب نکنید این گزینه از بعد از فتوشاپ cs5 اومده و خیلی خفه کارش اینکه یک کمی اندازه براش رو بزرگتر از جوش می گیری بعد کلیک می کنی خودش با پوست اطراف جوش اثر جوش رو از بین می بره
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ


برای درمان جوش روی آنها کلیک کنید.

گام 4:

برای از بین بردن جوش های ناخواسته (تعجب نکنید متن خارجیه اینا ممکنه جوش خواسته هم داشته باشن . فک کن طرف بیاد بگه اون جوش رو پیشونیم خیلی خوشگلم کرده بود لطفا اون بذارید باشه) تنها کاری که باس بکنیم اینکه روی جوش ها کلیک کنیم. فتوشاپ خودش محل معیوب رو با پیکسل های سالم اطراف پر می کنه . خفنه نه.
اگه یه نگاهی به پیشانی عکس ما بندازید سمت راست یه جوش گنده هست. برای حذفش کافیه که موس رو ببرم روی نقطه جوش و اندازه قلمم رو هم یکمی بزرگتر از اندازه جوش بردارم اگه دوست ندارید مدام از نوار لغزنده اندازه قلم رو تغییر بدید می تونید از براکت ها برای اینکار استفاده کنید. شما میتونید اندازه قلمم رو بصورت یه دایره سیاه ببینید.
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

روی جوش کلیک کنید و درس مثل جادو از بین میره. فتوشاپ اطراف جوش رو انالیز می کنه یه جای سالم پیدا می کنه بعد نقطه سالم رو با همون تنالیته رنگی نقطه جوش به اون کپی میکنه به این ترتیبه که جوش حذف می شه حالا می فهمم چرا فتوشاپ از عکس من استفاده نمی کنه خو بد بخت تا صب آنالیز کنه جای سالم تو صورت ما پیدا نمی کنه آخرش هم جوش هامونو با رنگ دماغمون یکی میکنه!:) :
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ


از اونجا که رفع جوش صورت رو تو یه آموزش جدا یاد دادیم خودمون بقیه جوش های صورت رو حذف می کنیم . شما هم عین تنبلا نشینید برید به صفحه آموزش فتوشاپ و حذف کردن جوش های صورت رو یادبگیرید . تو آموزش آخر یه تمرین در منزل می دم که عکس خودمو اصلاح کنید هر کی بتونه قیافه ای خوشگل تر از میمون تحویل بده جایزه خوبی بهش می دیم. یادتون نره که اندازه قلمتون از اندازه جوش ها بزرگتر باشه و اینکه ابزار شما کاملا تصادفی طراحی شده پس اگه گند زد برگردید و دوباره امتحان کنید. نتیجه عالی میشه :
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

پس هربار که دیدید ابزار شما داره خراب کاری می کنه کلید Ctrl+Z رو میزنید و دوباره از اول امتحان کنید:


آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

همونطور که گفتم من تمام جوش های پیشونی رو با همین روش بر میدارم. نتیجه کار من این شده امیدوارم شما حوصلتون بیشتر بوده باشه و نتیجه کارتون هم بهتر.


آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

من تمام صورت رو با دقت تمیز کردم ولی از اونجا که بعضی مشکلات پوستی ویژگی های یک فرد رو با خودشون دارن بعضی ها رو هم رها کردم تا به همون صورت باقی بمونن تا قیافه طرف خیلی هم عوض نشه. همونطور که گفتم یه آموزش کامل در باره رفع جوش به آدرس آموزش فتوشاپ: رفع جوش و مشکلات پوستی تو صفحه آموزش فتوشاپ سایتمون هست دوست داشتید برید و اون تمرین رو هم ببینید.
اینجا برای اینکه تصویری از کاری که قراره انجام بشه داشته باشید یه تصویر قبل و بعد گذاشتم.


آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ


لایه ی Spot Healing رو کپی کنید

گام 5:

همون روش رو برای کپی کردن این لایه استفاده کنید یا فقط از کلید میانبر Ctrl+j استفاده کنید.


آموزش ایجاد پوست صاف در فتوشاپ


اسم این لایه رو بذاریم Soften Skin :


آموزش ایجاد پوست صاف در فتوشاپ

لایه ی Soften Skin بالای لایه های دیگه ضاهر می شه:


آموزش ایجاد پوست صاف در فتوشاپ

فیلتر های پس رو اعمال کنید.

گام 6:


در سری آموزش فتوشاپ خوندیم که میشه از فیلتر های سنتی unsharp mask استفاده کرد ولی این فیلتر خیلی بهتر عمل می کنه . برای اینکه از این فیلتر استفاده کنید کافیه که به سراغ منوی Filter برید و از اونجا گزینه Other و سپس از لیست ضاهر شده High Pass رو انتخاب کنید.
آموزش ایجاد پوست صاف در فتوشاپ


باز هم در آموزش های قبلی توضیح داده ایم که فیلتر High Pass رو میشه برای روشن کردن پوست هم استفاده کرد و هم برای شفاف کردن پوست این فیلتر روی لبه های تصویر اعمال میشه. بنابراین بیشتر با موها چشم ها و لب و بینی کار داره تا پوست که نسبت به این قسمت ها صاف تره .
همانطور که در آموزش صاف کردن پوست صورت مقدماتی گفتیم این بار برعکس باید عمل کنیم یعنی پوست صورت رو باید صاف کنیم و کاری به لبه های تصویر نداشته باشیم.
و بازهم همانطور که در آموزش صاف کردن پوست صورت مقدماتی گفتیم شما باید اندازه Radius رو برعکس مواردی که برای روشن کردن تصویر استفاده میشه زیاد بگرید اندازه ی Radius=24 pixel برای تصویر ما کافیه:
آموزش ایجاد پوست صاف در فتوشاپ

براساس اندازه تصویر خود عددی را درنظر بگیرید.
تصویر ما بعد از فیلتر کردن خاکستری می شود و جزئیات صورت کنتراست بیشتری پیدا می کنند.

آموزش ایجاد پوست صاف در فتوشاپ


فیلتر Gaussian Blur را اعمال کنید.

گام 7:


ایده این است که هر چه میزان محو شدگی بیشتر باشد جزئیات صورت بیشتر معلوم می شود برا محو کردن از فیلتر Gaussian Blur استفاده می کنیم.
برای اعمال این فیلتر به منوی Filter رفته گزینه Blur رو انتخاب کنید و از لیست باز شده گزینه Gaussian Blur رو کلیک کنید.

آموزش ایجاد پوست صاف در فتوشاپ

در این قسمت میزان Radius=8 px قرار بدید اگه مثل من عاشق ریاضی هستید بذارید یه رازی رو بهتون بگم این عدد 8 اینجا از تقسیم عدد 24 برای فیلتر High Pass به عدد 3 بدست اومده پس اگر می خواهید که اونجا عدد دیگه ای رو بدیدی مطمئن شید میتونید مضرب سه رو پیدا کنید.


آموزش ایجاد پوست صاف در فتوشاپ

حالا فیلتر ما High Pass تاثیر نرم تری داره و جزئیات کمتری نشون میده :!

آموزش ایجاد پوست صاف در فتوشاپ

تغییر نوع ترکیب لایه

گام 8:

شما برای ادغام این تصویر با لایه زیرین باید نوع ترکیب لایه ی High Pass رو از Normal در حالت پیشفرض به Linear Light (به آموزش فتوشاپ: پنج نوع ترکیبی کاملا ضروری مراجعه کنید.)

آموزش ایجاد پوست صاف در فتوشاپ

اگه تصویر بنظر زیادی کنتراستش بالاست یا زیادی روشن به نظر میرسه نگران نباشید تو مرحله بعد قرار خراب ترهم بشه پس جای نگرانی نیست.

 

آموزش ایجاد پوست صاف در فتوشاپ


برای آموزش بیشتر به آموزش فتوشاپ : پنج نوع ترکیبی کاملا ضروری سر بزنید.

معکوس کردن لایه

گام 9:

هدف ما در روشن کردن تصویر لبه های تصویر بود اینجا هدف ما کاملا برعکس است ولی چاره کار چیه همون طور که در آموزش مقدماتی صاف کردن پوست صورت یادگرفتیم باید تصویر لایه رو معکوس کنیم. برای اینکار کافیه که کلید Ctrl+I رو بزنید ولی اگه از اون تنبل ها هستید که نمیرید ببینید کلید میانبر از کجا اومده باید بگم که اگر نگاهی به منوی
Image> Adjustments> Invert بندازید می تونید این تنظیمات رو پیدا کنید .
آموزش ایجاد پوست صاف در فتوشاپ

حالا کار ما تمام شده بله ما دنبال این می گشتیم که تصویرمون بجای اینکه روشن باشه محو و زشت و کلی اضافات در اطراف داشته باشه:


آموزش ایجاد پوست صاف در فتوشاپ

تا اینجای کار که همش در حد مقدماتی بود اصلا فلسفه اینکه این آموزش رو انتخاب کردیم این بود که حرفه ای ترش کنیم .


گزینه های نوع های ترکیبی رو باز کنید

گام 10:

از اینجای کار رو قبلا توضیح ندادم پس لطفا دقت کنید. تکنیک جالب ساده و موثریه. برای کم کردن افکت حفره ها روی منوی کوچک بالا سمت راست پنل لایه ها کلیک کنید:
آموزش ایجاد پوست صاف در فتوشاپ

از منوی ضاهر شده گزینه ی Blending Options رو انتخاب کنید.


آموزش ایجاد پوست صاف در فتوشاپ

این کار همون پنجره استایل لایه رو برامون باز میکنه.
در زیر این پنجره دو لغزنده ی Blend If تعین می کنه که لایه ی ما چطور با لایه ی زیرین خودش ترکیب بشه. یعنی میخوایم تعیین کنیم لایه ی Soften Skin چطور با عکس اصلی ترکیب بشه . هدف هم اینکه این حفره ها رو از تصویر کم کنیم با با لغزنده ی This Layer کار داریم و با لغزنده دیگر کاری نداریم.
آموزش ایجاد پوست صاف در فتوشاپ

اگه دقت کنید دو لغزنده زیر نوار گرادیانت می بینید.اینها قسمت های تیره لغزنده سمت چپ و قسمت های روشن لغزنده سمت راست را کنترل خواهند کرد :


آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

اگه فکر کردی میشه یکی از لغزنده ها رو کشید و کار تمومه اشتباه می کنی اگه این لغزنده ها رو جابهجا کنید ادغام دو لایه بشدت تو ذوق می زنه باید هر کدوم از لغزنده ها رو نصف کرد و نصف اون رو جابه جا کرد. تا ادغام لایه ها نرم تر باشه
کلید Alt رو نگه دارید روی لغزنده سمت راست کلیک کنید و به سمت چپ بکشید. اینکار لغزنده را دو قسمت خواهد کرد. با اینکار فقط قسمت چپ لغزنده جابجا شده و قسمت سمت راست آن سر جایش خواهد ماند.

حواستون به عکس باشه با کشیدن لغزنده به سمت راست شما حفره های سفید رو محو می کنید و تقریبا باید همه مسیر تا سمت چپ بروید تا کاملا از شر این حفره ها خلاص شید:
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

این هم از نتیجه با کشیدن لغزنده به سمت راست شما حفره های سفید را ناپدید کرده اید . یا حداقل کمتر تو چشم هستند. حالا حفره های مشکی مانده اند
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

برای حذف حفره های مشکی هم باید کلید Alt رو نگه دارید و لغزنده سمت چپ رو بگیرید و به سمت راست بیارید. شما نصف این لغزنده را باخود خواهید کشید و باز هم تقریبا باید تا انتهای مسیر لغزنده رو بکشید که تصویر اصلاح شه:
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

بعد از این تنظیمات تصویر من بشکل زیر درآمده است پوست صورت شفاف تر شده است:


آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

همونطور که مشخصه هنوز خیلی کار داره .


یک ماسک لایه اضافه کنید.

گام 11:

در آموزش های پیشین نحوه استفاده از ماسک لایه رو یاد گرفتیم و میدونیم برای اینکه افکت رو از قسمت های مختلف عکس که در واقع غیر از پوست صورت باید تمام قسمت های دیگر را با ماسک بپوشانیم تا تاثیرشان دیده نشود برای اینکار کلید Alt رو نگه دارید و روی ماسک لایه کلیک کنید.
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

کلید Alt ماسک رو با رنگ سیاه پر می کنه و دیگه هیچ تاثیری از افکت روی عکس نخواهید دید.


آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

برای دیدن آموزش ماسک لایه به صفحه آموزش فتوشاپ سر بزنید.


ابزار براش را انتخاب کنید.

گام 12:

ما حالا باید روی قسمت پوست رنگ بریزیم برای اینکار از ابزار براش استفاده خواهیم کرد.


آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ


رنگ روزمینه را روی سفید بگذارید

گام 13:

برای اینکه رنگ های پیشفرض را ریست کنیم از کلید D استفاده کنید برای جابه جا کردن آنها با هم از کلید X استفاده کنید شما باید رنگ روزمینه را روی سفید تنظیم کنید. تا با آن ماسک لایه را نقاشی کنید.


آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ
روی پوست رنگ بریزید

گام 14:


برای نقاشی روی پوست از یک قلم نرم استفاده کنید.برای انتخاب اندازه قلم از براکت و برای تغییر نرمی قلم از Shift و براکت استفاده کنید مطمئن شوید که تنظیمات نوار ابزار قلم تنظیم شده است.
Mode=normal
Opacity=100%
Flow=100%


آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

من روی ماسک لایه رنگ خواهیم ریخت ، و بجای دیدن رنگ سفید می بینیم که پوست صاف می شود.


آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

من روی قسمت های مختلف پوست صورت بر روی بینی و گونه ها را هم رنگامیزی می کنم. اگر لازم است اندازه قلم را کم کنید مراقب باشید که چشم ها و لب ها و نوک بینی را رنگ نکنید.اگر هم بطور اشتباه وارد این قسمت ها شدید کافیست دوباره با رنگ مشکی آن قسمت را پر کنید:


آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

من کار را با رنگ کردن قسمت چانه تمام میکنم و باز حواسم به لب ها هست که آنها را رنگ نکنم:


آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

ماسک لایه را ببینید
شما می توانید کلید Alt را با کلیک روی ماسک لایه برای دیدن خود ماسک در صفحه استفاده کنید . تا بتوانید متوجه کار خود شوید.


آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

تصویر ماسک را در صفحه اصلی ببینید و ویرایش کنید. بدین ترتیب مطمئن می شوید که جایی از پوست صورت جا نمانده است.


آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ
برای آنکه بتوانید به تصویر اصلی بازگردید می توانید دوباره روی ماسک لایه کلید Alt را با کلیک بفشارید.


میزان Opacity را کم کنید

گام 15:

در آخر این جلوه معمولا خیلی تو چشم و تابلو پس میزان Opacity=50% برسانید. ممکنه که با اندازه های بیشتر مثل 60% یا میزان های کمتر را مثل 40% برای تصویر شما مناسب باشد.
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

کارمن تموم شد یه آموزش کمی طولانی ولی مفید رو باهم گذروندیم و حالا هم نتیجه نهایی رو ببینید:
آموزش صاف کردن پوست در فتوشاپ

اگر از این آموزش خوشتون آموده احتمالا از آموزش پنج نوع ترکیبی ضروری ، آموزش تصحیح و روتوش عکس و کلا از صفحه آموزش فتوشاپ سایت ما هم خوشتون بیاد.
تهیه شده در سایت تدریس وب
 

نويسندگان BALAHANG
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : *
 
متن بالا را وارد نماييد*
 
جدیدترین مقالات
آموزش فتوشاپ رنگی کردن عکس
آموزش فتوشاپ رنگی کردن عکس
آموزش فتوشاپ قالب اخبار فوتبال
آموزش فتوشاپ قالب اخبار فوتبال
آموزش فتوشاپ طراحی قالب سایت عکاسی
آموزش فتوشاپ طراحی قالب سایت عکاسی
آموزش فتوشاپ قالب سایت گرافیکی
آموزش فتوشاپ قالب سایت گرافیکی
آموزش فتوشاپ تایپوگرافی
آموزش فتوشاپ تایپوگرافی
آموزش فتوشاپ ایجاد یک متن دیجیتال زیبا
آموزش فتوشاپ ایجاد یک متن دیجیتال زیبا
آموزش تایپوگرافی متن ترسناک در فتوشاپ
آموزش تایپوگرافی متن ترسناک در فتوشاپ
آموزش فتوشاپ نوع ترکیبی
آموزش فتوشاپ نوع ترکیبی "Difference"
آموزش فتوشاپ ایجاد یک طرح با چرخاندن و معکوس کردن تصویر
آموزش فتوشاپ ایجاد یک طرح با چرخاندن و معکوس کردن تصویر
آموزش فتوشاپ فکوس روی دسته ای از تصاویر
آموزش فتوشاپ فکوس روی دسته ای از تصاویر
آموزش فتوشاپ تایپو گرافی متن محو شده
آموزش فتوشاپ تایپو گرافی متن محو شده
آموزش فتوشاپ ایجاد یک متن پلاستیکی ساده
آموزش فتوشاپ ایجاد یک متن پلاستیکی ساده
آموزش فتوشاپ قرار دادن چند تصویر بر روی یک متن
آموزش فتوشاپ قرار دادن چند تصویر بر روی یک متن
آموزش فتوشاپ ایجاد یک متن ژله ای
آموزش فتوشاپ ایجاد یک متن ژله ای
آموزش فتوشاپ متن درهم فرورفته
آموزش فتوشاپ متن درهم فرورفته
آموزش فتوشاپ باز تابش نور از پنجره با جابجایی نقشبندی نور
آموزش فتوشاپ باز تابش نور از پنجره با جابجایی نقشبندی نور
آموزش فتوشاپ درخشش در بخش روشن تصویر
آموزش فتوشاپ درخشش در بخش روشن تصویر
آموزش فتوشاپ متحد کردن رنگها در یک تصویر
آموزش فتوشاپ متحد کردن رنگها در یک تصویر
آموزش فتوشاپ ایجاد یک تصویر درهم بافته شده
آموزش فتوشاپ ایجاد یک تصویر درهم بافته شده
آموزش فتوشاپ روتوش تصاویر در لایه های جداگانه
آموزش فتوشاپ روتوش تصاویر در لایه های جداگانه
آموزش فتوشاپ روتوش عکس با تناژهای رنگی آماده
آموزش فتوشاپ روتوش عکس با تناژهای رنگی آماده
آموزش فتوشاپ روتوش سریع چهره
آموزش فتوشاپ روتوش سریع چهره
آموزش فتوشاپ بازتابش نور از پنجره
آموزش فتوشاپ بازتابش نور از پنجره
آموزش فتوشاپ نقاشی با براش آبرنگی روی تصویر
آموزش فتوشاپ نقاشی با براش آبرنگی روی تصویر
آموزش فتوشاپ ایجاد تصویر یک گانگستر
آموزش فتوشاپ ایجاد تصویر یک گانگستر
آموزش فتوشاپ افزودن تاتو واقعی
آموزش فتوشاپ افزودن تاتو واقعی
آموزش فتوشاپ ایجاد براش رعدوبرق
آموزش فتوشاپ ایجاد براش رعدوبرق
آموزش فتوشاپ  تایپوگرافی سایه دراز
آموزش فتوشاپ تایپوگرافی سایه دراز
آموزش فتوشاپ تغییر رنگ رژلب
آموزش فتوشاپ تغییر رنگ رژلب
آموزش فتوشاپ شارپ کردن چشم ها همه تکنیک ها
آموزش فتوشاپ شارپ کردن چشم ها همه تکنیک ها
پربازدیدترین مقالات